onsdag 14 november 2012

huvudvärk

är typ van att ha huvudvärk nu för tiden (iom alla förkyldningar) men det är endå jobbigt.

i alla fall ska jag till skolan imorgon och det är bra, för jag och amanda ska göra våran måltid på hemkunskapen! vi fick välja helt själva förra veckan vad vi ville göra för mat som skulle vara nyttig och funka för tallriksmodellen, så vi ska göra tagliatelle med laxsås, sallad, guacamole och kokad broccoli och morot! Haha mycket saker men vi ville få med så mycket nyttigt som möjligt.. Åh ska bli kul att laga! Dessutom måste jag vara med på SO & NO lektionen imorgon så att jag förstår allt och så, så det blir nog bra att vara i skolan imorgon!

Nej nu ska jag jobba med min bookreport som ska vara inlämnad imorgon, sedan blir det nog gossip girl och sova. So long peep's! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar