söndag 18 augusti 2013

Avslutar detta fantastisk lov

Herregud, nu är det över. Mitt livs bästa sommarlov har nått sitt slut. Haha oj va dramatiskt det blev.. Men jag är så jävla glad över dethär lovet så jag vill nästan gråta för att det är över... Jag har lärt känna så himla fina vänner, gjort så otrolig många saker, allting! Vart i London, Italien, konfirmerat mig, tatt moppekort, solat&badat sovit över hos kompisar (kommer aldrig glömma gången hos Janne haha), kommit närmre jättemånga vänner osv osv osv! Kan skriva en låååång lista med allt som vart bra med denna sommaren. Och vädret har vart riktigt bra iår tycker jag!☀ Haha jag kollade mitt arkiv förut och det finns inte EN ENDA DAG jag inte träffat någon kompis! Heeeelt sjukt hahaha! 

Men man får ju blicka framåt med, inte gjort det försen nu faktiskt. Vi ska ju börja i nian. NIAN! Helt sjuuukt känns det ju! Jag har faktiskt längtat lite efter att komma in i rutinerna igen med träning, matcher och så, och dessutom uppskattar man ju fredagar mycket mer när skolan börjar haha! 

Nu ska jag äta vindruvor och kolla ett avsnitt gossip girl innan jag släcker ❤ godnatt bästa läsare, jag hoppas ni haft ett lika underbart lov som jag. Störta pussen!!!

En super dag i Åsa ☀☀☀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar