fredag 2 augusti 2013

Mysigt

Åkte till kungsmässan och fick med mig Elina, så mys! Vi kollade runt lite och köpte oss sen varsin sallad, älskar de! Fick med mig två bh:ar, väldigt behövligt faktiskt. När jag kom hem kom Lucas och Janne. Jag plockade lite i mitt rum och dom bäddade min säng, haha de blev mycket finare än när jag gör de ju! :') 
Sen hämtade vi Elina och åkte till Janne. Sedan till hempizza där vi åt middag. 
Vi trodde sen att några från konfan skulle till tulebo och vi ville kolla om en person  var där. Sen kom vi på att dom vad i inseros haha! Och när vi äntligen kom dig insåg vi att alla skulle dit IMORGON. Hahahah Gud va onödigt :') Vi åkte till Ica i alla fall och köpte godis, tanka och åkte till Janne. Vi kolla på nån film om en krokodil, va inte riktigt en skräckfilm men tillräckligt läskig så jag skulle sitta bakom en kudde halva filmen typ. Hahahah. 
Har ingen aning om när vi åkte hem, 11?! Tror de! Är fortfarande vaken men nu måste jag sova. Sthlm imon, wie! Så tagg på att träffa gamla Indien familjerna, de första svenska gänget där✌
Haha nej va söta, ser helt uppgivna ut killarna :')

Godaste ☝❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar