lördag 17 augusti 2013

Surprise!

Idag har vi tjejer i klassen överraskat Amanda eftersom att hon åker t USA i ett år på söndag! Kommer sakna henne sååååååååååå mycket, kan inte tänka mig skolan utan henne..

Hursomhelst hade jag då ansvaret för att lura iväg Amanda till Ica eftersom att hon sovit hos mig, och jag har vart nervös för det hela dagen, det märkes nog för jag verkade nog lite spänd haha. Sa i alla fall att vi skulle köpa fanta och ta ut pengar. När vi stod vid bankomaten bad jag Amanda att vända sig om och så kom Ida, Maja och Niklas! Dom tog med sig Amanda i bilen och jag mötte Linnéa Fanny & Vanessa och åkte moppe med dom! 

Vi åkte till Kungsbacka bowling där vi bowlade allihopa! Jag sööög fullständigt, saknar dom där kanterna som gör att kloten inte kan åka ner på kanten :') men det var kul endå! Efter det var de taco-buffé, så gott! Sen sa de flesta hejdå till mandy och så tog vi mopparna hem! Amanda åkte med oss på mopparna i regnet. 

När vi kom hem var vi genomblöta så vi bytte om sen kom Janne, Joel, Lea, Jossan, Linnéa, Wall, Maja & Wilma! Vi åt popcorn och prata mest haha! De åkte hem vid halv tolv tror jag och sen satt jag och Amanda uppe och pratade, och nu ska vi nog sova, dödströtta! Vart en superdag✌❤
Mandis fick även en tshirt som vi signerade allihopa, åh va jag kommer sakna henne :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar