fredag 16 augusti 2013

Min dag | torsdag❤

Jag och Linnéa ställde klockan på nio så gick vi upp och åt frukost! La oss i sängarna lite igen efter fet och sen åkte jag till Fanny! Vi tog en promenad och pratade jättemycket, behövligt! När jag kom hem väntade jag en liten stund sen kom Amandas familj som ska bo här tills idag då! Vi tog en sväng till Ica och sen hem och gjorde lunch, sen kom Joel och Linnéa! Dom stannade tills fyra då jag och Amanda skulle ta tåget till stan med Maja och Ida. Självklart missade vi tåget så vi fick ta det som gick efter, haha. Vi skulle i alla fall på bio! Vi såg Grown Ups 2 som jag tipsade om igår, den var sjukt rolig verkligen, haha jag och Amanda höll på att dö av skratt vissa stunder!

Efteråt åkte alla hem och jag och Amanda gick ut på altanen och åt kvällsmat, pizza :P sedan åkte vi till Fanny! Var tvungna att tanka så det gjorde vi och sen åkte vi till en lekplats där Janne, Ebba, Elin och några fler var! Vi stod och pratade med dom ett tag innan vi drog hem kl 11! Jag och mandy satte på en film, safe haven! Orkade dock inte kolla hela så vi gör det senare ist❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar