fredag 9 augusti 2013

Igår&idag

Igår
Spenderade dagen med Wall Janne Maja & Linnéa mestadels! Vi åkte även till Elina och träffade några, sen drog jag hem och så kom linneas familj till oss och åt lite vinddruvor, kex, ostar och sånt! Åkte till Linnéa sen med Wall Wilma Maja och Janne och vi satt ute och myste, spelade spel & pratade! Åkte tillbaka till mig halv tolv och då la jag mig!

Idag
Vaknade halv tolv idag, skönt att sova ut! Kollade på en rolig film med pappa och Erik och sen åt jag lunch! Drog med pappa till kungsmässan men de va helt meningslöst trots bra rea.. Känns som att allt som hänger på typ tara har man sett femtio miljoner gånger nu så de är inte kul längre typ :') cyklade till Wall när jag kom hem, åt middag där och sen kom Janne och Maja! Vi cyklade till kållered, åt glass och cyklade hem! Robin kom och vi lyssna bara på musik och tog de lugnt. 
Mamma hämtade mig redan kl nio, var trött och ville hem och skärma av lite och tänka, deeeep xD nemen stannade och köpte godis på vägen, städade mitt rum, tände ljus och la mig med godis och myste, lugnt och skönt! Nu är de sovdags, pyssss❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar