tisdag 13 augusti 2013

bästa dagen på länge!

Kollade som sagt på film med Lucas och Linnéa, även Ebba kom! Sen fixade jag mat och sen kom Wall och hämta mig så åkte vi till träningen♥♥♥♥♥♥ fyfan va kul det var, det var jobbigt, speciellt när vi körde ruscher i slutet (men dom gick asbra så de va kul de med), men allt var så kul så man tänkte knappt på att det var jobbigt!
Sen åkte Linnea och Wall med mig, så plockade vi upp wilma och sen åkte vi till mig! har nog aldrig vart så åksjuk innan, både jag och wall fick panik och fick sätta oss på icas parkering och andas haha.. lucas och janne kom till mig och så skulle vi kolla på en till Saw film, men det laggade, vilket jag var väldigt glad över efter att jag mått så illa hahha.. alla åkte vid elva och då gjorde ebba och jag kvällsmacka och kolla gossip girl! städade lite och nu ska vi sova för ebba ska tydligen upp 7 imon. inte jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar