torsdag 1 augusti 2013

Långt inlägg om helgen

Dagen började med att Fanny kom och så åkte vi till Ikea och åt med Joel och Janne. Åkte förbi Lucas på vägen hem och sen åkte vi hem och jag packade. Efter ett tag körde pappa mig till Janne där Ellen Janne Lucas Joel Linnéa och Fanny var. Vi åkte sen till centrum och åt pizza, gatt. 

Sen åkte vi hem till Janne och var där ett tag. Åkte sedan och handlade på OKQ8 och sen hem till Janne igen. Hade sjukt kul! Sen blev alla trötta så då kokade vi kaffe och hällde cola (!) i! Så hiiiimla äckligt men vi blev helt överpigga!

Vid två smsade Elina att hon landat från Turkiet efter två veckor där och då slängde vi oss på mopparna och åkte till hennes lekplats! Vi hade planerat att överraska henne!! Så när hon kom stod vi bakom ett litet hus och sen sprang vi fram! Hahaha hon blev livrädd först sen skitglad, och åh va jag var glad att se henne! 
Haha vi stanna väl till tre ungefär sen åkte vi till donken xD åkte hem vid fyra och då åkte Fanny och Linnéa hem till Linnéa och Ellen och Janne gick och la sig. Jag Lucas och Joel satt i soffan och satte på en film som vi knappt kolla på, satt och prata mest. Lucas somnade vid fem/halv sex ungefär men inte Joel och jag, var inte ens trött haha... Vid halv nio ungefär kände vi att vi va tvugna att lägga oss och sova lite men de va så jävla ljust överallt, var bara mörkt i jannes rum så fick sova bredvid Joel på en 90cm (!) luftmadrass för Lucas sov i sängen haha. Men trots att de va väldigt varmt var jag så himla trött så jag somna och sov i två timmar tills Linnéa & Fanny kom vid elva. 

Vid tre hämtade Janne Rasmus och så gjorde jag  pannkakor (frukost typ). Åkte sedan till barnsjön och på kvällen var jag hos Janne igen med Lucas Wilma och Wall. 

Världens bästa helg verkligen, skrattade hela tiden och åh va jag är glad för mina vänner ❤ nu blev feta inlägget jättelångt men var ju vaken så länge så fanns en del att skriva haha! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar