tisdag 27 augusti 2013

27/8

Hade några långa lektioner idag men det gick hyfsat fort! Åt lunch hemma idag för hade glömt ett papper så skulle endå hämta de. Hade spanska sista lektionen och vi hade roligt som vanligt, haha... När jag slutat åkte jag hem och vilade några timmar. Hade ont i magen, huvudet och var lite illamående, haft sån fruktansvärd pms idag, usch! Pluggade sedan innan jag hämtade upp Wall och åkte till träningen med henne och Linnéa! Bra träning idag, med ruscher på slutet. Pratade även lite om att åka på träningsläger några stycken med damerna i helgen, de hade vart riktigt kul faktiskt! Vet inte om vi sover över eller inte men blir nån/några träningar med dom isf.

När jag kom hem gjorde pappa tacos och jag duschade och har bu pluggat. Tänkte sova nu, är så trött. Åt förresten TRE tacos idag :o äter som en häst nu för tiden, tränar iof en del så det är bara positivt!

Mina supertjejer😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar