onsdag 7 augusti 2013

My day

Jag och Wall gick hem till walls vid 11 tror jag imorse och var med wilma! Sedan kom Joel Niklas och Anden och så åkte vi med dom till Kungsbacka! Världens snällaste killar ❤ vi gick och mötte Emma och lämnade en jacka hon glömt hos Vanessa och sen gick vi till pressbyrån och köpte frallor och cola :') tog pendeln hem och gjorde kladdkaka. Joel Robin anden Janne och Niklas kom och sen åkte alla och åt. Jag åt hos Wall. Sen åkte alla vi till barnsjön! Va väldigt skönt i vattnet faktiskt. Härads sedan kladdkakan och åkte till en lekplats och hade picknick. Lite senare kom Elina Linnéa Fanny Oskar & Max med. Jag och Maja gick hem till Wall runt tio och hämtade mina samer, dom andra drog vidare någon stans men jag kände att jag inte vart hemma på länge och så hade jag lite ont i magen. Mamma körde hem Maja i alla fall sen åkte vi hem! 
Nu ska jag sova❤ imorgon ska jag träffa vänner igen☀
Flammigaste bilden på mig och Wilma, hahahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar