söndag 18 augusti 2013

Min gårdag

Igår var jag med Amanda på förmiddagen och sedan åkte jag till Wall! Vi åkte till Linnéa där några redan var. Sedan kom ännu fler och så åkte anden, Janne, Ebba x2, Wall, Elin, Andreas, Albin och jag till la strada och åt middag✌ sedan åkte vi tillbaka till Linnéa och då hade ÄNNU fler kommit! Haha vi var 21 pers tillslut :') vi lyssna på musik, prata och spela kort (ägde såklart) och skrattade hahah! Senare åkte vi hem till Fanny en stund innan Ebba, Wall, Linnéa, Janne & jag åkte hem till Linnéa! Vi låg mest och pratade en stund och somnade väl kanske vid två! 
Hade en jättebra dag igår då, förutom när Amanda åkte ifrån mig :((( men annars var den toppen, kul att träffa så många sista kvällen man kan vara ute sent på sommarlovet! Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar