tisdag 6 augusti 2013

Yesterday❤

Igår kom Wall och Wilma till mig, passade Alfred. Vi solade lite inna vi gjorde lunch. Efter lunchen gjorde vi kladdkaka och så kom Rasmus Niklas anden och Joel! Sen fanns ingenting kvar av den kladdkakan.. Rasmus åkte sedan och Janne kom. Gjorde iordning mig och så körde dom mig till Wall! Vi skulle in till Liseberg med Linnéa och Emma och kolla på Danny eftersom att vi hade Amazing som vår låt i falun <333 det blev jättekonstigt i alla fall och det slutade med att Emma och Linnéa kom fram en bit och jag och Wall fick sitta på en gräsmatta typ! 

Sen höll våra telefoner på att dö och vi såg inte ett skit så vi åkte hem i förväg och träffade Janne anden robin och Niklas! När Emma och Linnéa kom hem åkte vi till dom och så körde världens bästa killar oss till kållered så vi kunde köpa godis! När vi gjort det släppte dom oss hos Linnéa. Vi gick ut med filtar och tänka ljus och spelade spel tills 1 ungefär. Sen gick vi och la oss. Jag och Wall var vakna och pratade tills klockan tre. Sen somnade vi och vaknade halv fem och fortsatte prata om samma sak vi slutade med hahahaha!!! Allt jag kommer ihåg är att vi rabblade receptet till kladdkakan typ 11 gånger, så nu kan vi de utantill xDDDD världens mysigaste kvällen hur som helst, åh i löve ju❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar