lördag 31 augusti 2013

stressad & trött

Hola!
Duschade och gjorde iordning mig efter träningen och åkte snabbt hem och lämnade klubban och väskan innan jag hämtade lucas och så åkte vi till max där hur många som helst var! vi gick till ica, sen hämtade vi mopparna och åkte till en lekplats. åkte sedan till en lekplats i närheten och efter en stund kom Anden, William, Niklas, Öjje & Robin med så de var kul! Vi stannade där och prata, skratta, och sånt resten av kvällen! Körde sedan hem Lucas och sen åket jag hem. Aldrig vart med om sån tjock dimma det var idag, sjukt läskigt faktiskt, men jag körde svinlångsamt sista biten :')

Nu måste jag packa till träningslägret i helgen! ska upp ca 6:30 imon, åhhhh. har två träningar imorgon och en på söndag och efter den åker vi hem tror jag :) är riktigt taggad faktist, blir jättekul detta tror jag! Annars gör vi det roligt :')
träffade min ellen idag, åh va jag saknat henne!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar