lördag 21 maj 2011

20% perfect!

Hett tips, till er som vill ha häftiga armband- för välgörenhet och lycka!

Brazilets är band som man sätter på handleden, och finns många härliga färger.
Grejjen med banden är faktiskt en 200 hundra år gammal tradition från Brasilien, och väldigt mycket folk över hela Latin Amerika bär banden. Man sätter på sig banden och knyter tre knutar, och önskar sig en sak för varje knut. Efter ett tag när armbandet är slitet av naturen kommer bandet att ramla av, och då ska dina tre önskningar ha gått i uppfyllelse!

Jag tror nästan att jag ska klicka hem ett eller två. Banden kostar $5 styck, alltså ca. 30 kronor, och det kostar $1 att skäppa till Sverige från England. 20% av priset går till välgörenhet, super!

Mina favoriter är Lime, Light Pink, Ocean, Flamingo och White. Gud vad svårt det blir att bestämma sig!

Wear your Wishes!
På ett snyggare och färggladare sätt...

1 kommentar:

  1. Jag hadde ett sånt som var orangefärgat, men jag klippte av det för jag tröttnade, typiskt mig, haha :)

    SvaraRadera