tisdag 3 maj 2011

En exam...

Idag har jag haft min första final exam! Science Practicals, dvs. experiment och sådant. Jag tror det gick ganska bra, men jag får nog inte 20/20 som jag fick på Half Yearly Examination (!!!).

Men jag är nöjd med min insats.

Men jag hamnade brevid en jobbig kille (som borde ha fått ett minus mark på sitt papper). Och sedan fick han för sig att leka med pennor och trumma med dom! (Det är hans födelsedag idag med, han fyller TRETTON ÅR! Nu får han väl växa upp?).

Och GIVETVIS så kastade han en penna rakt brevid mitt öga!!! Det gjorde såklart jätteont och jag började gråta, dels också för att pennan träffade tårkanalen (extra ont!) .... Om ni känner precis under ert öga så är det ju skelett där, och precis där flög pennan på mig. Men 120 (minst) km/h...

Sådant kan jag bli riktigt irriterad och arg på.

Vår science lärare nr. 1 har sagt att om vi gör det minsta lilla ljud eller gör som vi inte ska, så ska vår science lärare nr. 2 sätta ett Minus mark på pappret, så att personen i fråga får 7 minus poäng. Och han som satt brevid mig gjorde fällben, skrattade åt mig när jag gjorde mitt experiment (fast att det gick strålande), dansade i labbet och kastade en penna på mig! Och nej, han fick INGA minus marks...

Nu måste jag sova. Och berätta detta för mamma, för det har jag glömt!
Puss och Kram!

4 kommentarer:

  1. Vilken skitunge! Hoppas du får full poäng! PoK Ma

    SvaraRadera
  2. Mamma.
    Jag vet! Det gick nog ganska bra ändå...

    SvaraRadera
  3. Han kanske är kär i dig! Vad gjorde man inte i 13-års åldern för att dra uppmärksamheten till sig.

    SvaraRadera
  4. Farmor.
    Men då har han inte en chans! Synd för honom... Men han är varken snygg eller snäll. Haha...

    SvaraRadera