fredag 27 maj 2011

Noras jag-behöver -lista

Jag älskar att behöva köpa något! För saker jag behöver betalar ju mamma och pappa. jag var sugen på att nät-shoppa igår, men jag tycker att det är kul att bära kassarna och värka som en riktig shopaholic!

Låt se.
1.
Åh. Den här bikinitoppen. Om någon ser en sådan i storlek 34 och VET att ni kommer träffa mig i sommar, snälla help me buy it! Jag har gula bikinitrosor som jag behöver en topp till... (Så NADA underdel till denna toppen!) I GULT! (0ch typ gärna mejla eller skriv vart ni sett en om ni har det).
2.
En New Era New York Yankee keps. Fint när man är brun.
3.
Jag har alltså aldrig ägt en skinnjacka. Vad jag vet i vart fall. Denna är lite att dö för. För ganska många hundra lappar. (Typ över 20)


4.
Ojdå. Nu känns det lite off-track här. Men i alla fall. Jag tycker att Palladiums är riktigt fina på våren och sommaren, det kan ju bli lite kyligt på sommaren med. (Typ varje dag om man bor i ett 25-40 graders värme land varje dag). Frågan är vilka jag gillar mest. Dem gråa är lite spännande i färgen tycker jag. Men behöver jag dem? Jag vet inte, jag bor i Converse (bokstavligt). Men jag börjar växa ut några. Mamma! Me watiee!

5.
Nu: JAG BEHÖVER! Jag behöver verkligen ett par ljusa jeans! I like dessa från Cheap Monday. Och vilken otur att jag behöver vita med! ;) Hur kan jag inte äga ljusa jeans?

6. Gå-till-stranden klänningar. Behöver fler sådana!
7. En att-bo-i blus. Jag ska förklara. För kanske 2-3 år sedan fick jag en underbar blus från Noa Noa Miniature. Den kostade 300 kronor, och yngre som jag var tyckte jag att det lät ganska mycket! Mamma sa att jag fick lova att använda den mycket då, och så köpte hon den. Behöver jag säga att det förmodligen är ett av mina absolut mest omtyckta och använda plagg? Den hänger i min garderob, och passar mig prima än! Jag vill nu ha en till blus. Gärna en lite mer speciell. Bara min. Unik! Jag letar...
8. Jag TOK-behöver mina Ray Bans NU! Och det blir alltid med mig, så att jag blir besatt av en speciell modell/plagg och när jag fått tag i det kan jag leta efter liknande. Ex. Min neon-bikini! Jag rensade Internet, fann en i Malaysia och fick sedan upp ögonen för andra fina! När jag beställt mina Ray Bans och DET FUNKAR så ska jag köpa ett par billigare från t.ex H&M, och variera mig... :)
9.
Jag vill ha dessa, än en gång! Men jag SKA ha dem, dem är så schyssta och riktigt fina! Jag tror att jag lätt kan vara hyffsat ensam om dessa shortsen, undantaget någon annan som också fått upp ögonen för skönheterna!

Så, Nu får mamma väldigt gärna, så fort hon läst detta, komma upp och berätta exakt vad hon tänker köpa till sin UNDERBARA och only dotter Nora.

3 kommentarer:

  1. Jag funderar! Har du inte ljusa jeans som inköptes i julas? Oräkneliga bikinitoppar.....jag säger om shortsen som om blusen. Du får använda dem jämt då! Dessutom är det INTE en basic right att få dem, vilket jag fått ett litet mail om tidigare. PoK från din only mamma.

    SvaraRadera
  2. Det blir svårt att hitta en riktig skin jacka under 2000, finns typ inte under 1500 men jag har typ aldrig sett en under 2000 förutom den jag köpte. På rea i hongkong! Endast 800 kr!! SÅ passa på att köpa en skin jacka utomlands för i Sverige är de sjukt dyra!!;)<3

    SvaraRadera
  3. Hur hinner du komma på allt du vill ha?
    I en jämförelse mellan mina Palladium och Conversen så vinner nog Conversen ändå. Palladium är nog snäppet bekvämare, men klumpigare, dessutom kan man ha Conversen utan strumpor(tycker jag) och det vinner över allt!
    Kram moster
    Jag tittade förresten efter bikinitoppen i Kba, men den var nog slut!

    SvaraRadera