söndag 15 maj 2011

Sveriges har-varit

Swedish Hasbeens, mina damer och herrar, är fruktansvärt fina! Unika! Jag tycker att många tjejer i min ålder har på sig mer "dunder-populära" skor, som typ alla har.. Men jag, jag och Tyra till exempel, och även Amanda, skulle gärna äga ett par träskor! Amanda har ju fyndat ett par fina från H&M... Mina är för små, men mina fötter har växt mycket, och hemma i Lindome står det två par träskor, varpå ett par är röda Swedish Hasbeens (Baskemölla modellen) som jag lätt tänker sno av mamma!

Efter genomslaget med träskorna har dem nu kommit upp med en rad nya produkter, såsom bälten och väskor! Jag hade supergärna ägt ett sådant här...
skärp, 495:-

Supersnyggt till jeans och en unik och personlig blus eller tröja.. Jag hade också gärna haft ett par blå ballerinas till. Skärpet gillas i färgerna orange och rosa av mig :)

Jag tycker det är synd att Hasbeen'sen nu hamnar på 1200 kr och uppåt, men det är en livs investering! Jag letade som besatt efter mammas gamla träskor för-förra sommaren, men utan resultat... :( Host, host, ehh... snälla mamma? ;)

Kika in på sidan vettja, och välj din favvo träsko!

1 kommentar: