torsdag 5 maj 2011

Snöra

Idag blev det springskor istället för Converse eller flipp-flopp.

Jag FATTAR inte hur folk kan springa typ 5 km utan att stanna, men sen kom jag på varför! Det är så mycket lättare att andas i Sverige, inte lika fuktigt och INTE LIKA VARMT! Ha, jag trodde att det var något fel på mig....

jag var i alla fall helt (inte död, jag tränar på att inte använda det ordet ;) svim färdig efteråt, och åt glatt fisksoppa med baguett, vätske ersättning vatten och cola när det hela var avklarat.. Förutom coca colan har jag varit väldigt nyttig idag! Dom dagarna jag tänar, äter jag minst onyttigheter...? man borde väl känna sig bekänt av det bara då!

Betyg på examen har jag fått... och vet ni vad? JAG FICK 19/20 ! Fatta hur jäkla lycklig jag blev, jag trodde att jag max skulle få 16-17... Och som ketchupen på moset fick jag mitt geografi projekt om shopping också.... Det var till level 10, men man kunde få 10+ om man gjort en magnifik uppgift. JAG FICK 10+! JAG HAR VARIT GLAD HELA DAGEN!

Förutom typ imorse, när jag hämtade mina böcker från mitt skåp... Innan jag riktigt var klar så råkade jag sparka till luckan och klämma mitt finger! Den svullnade rapidly men på Infermary fick jag is och salva, och svullnaden gick fort ner... :)

Nu ska jag sova... Jag övervakar en Alexander McQueen scarf på Tradera bara... Men SEN ska jag sova i alla fall. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Grattis Nora till dina fina examensresultat! Jag är mycket stolt över dig och skryter om dig för alla som vill (eller inte vill) höra på.

    SvaraRadera
  2. Farmor.
    Man tackar :) Haha...

    SvaraRadera