onsdag 4 maj 2011

Resa snyggt!

I måndags när jag kom hem så hade mamma varit och shoppat på calonge. Till mig!
Och jag fick en superbra sak, som jag letade efter i Kuala Lumpur... Nämligen ett resecase, där jag ska lägga pass, biljett, mobil och pengar under resan så att jag har allt i ett! :D
Jag älskar färgen, samma som mina ZARA shorts. Hallonrött med orange ton... ♥
Gaah, vad trött jag blir på felvända bilder!
Titta vilken läcker! Jag älskar bag-taggen, jag ska ha en bild på mig där!
Ett fack med ett fack i för mobil/pengar och pass och biljett. Och taggen.
Andra sidans fack... Kort fack, ska ha bla. mitt försäkringskort där.

Ett stort plus i kanten för påsen man fick den i! En rosa i råsiden :) Den ska jag ha mina skor i när jag reser.

Alla calonges produkter är handgjorda (!) i äkta skinn. Jag älskar mitt case!
Mamma har tidigare handlat några riktigt fina vårkarameller där! Den röda clutchen hade jag till Leela Palace brunchen om ni minns? Längtar efter att få använda den rosa... och växa i mammas fina sandaler!

Tack mamma (och pappa förstås, han betalade ju!)

3 kommentarer:

  1. Varsågod ♥. Hoppas du får en fin resa till Amanda i Frankrike. PoK Ma

    SvaraRadera
  2. Oj vad fin den var och vilken smart väska!!!!Me love Calonge too!!!!
    P.S När bär det av till Frankrike?

    Kram Ulle

    SvaraRadera
  3. Mamma ♥.
    det vet jag att jag kommer få!

    Ulle.
    Love it!
    Jag flyger en tidig morgon i Juli, den 20:e närmare bestämt... Jag längtar!
    kram

    SvaraRadera