tisdag 10 maj 2011

Strand- H&M

H&M får in fler och fler heta bikinisar! Jag hade gärna ägt en bandeau topp till då jag bara har en. Och gissa om jag blev lycklig när jag insåg att jag har 550 :- på Kungsmässan!?
Några snyggingar...

Topp- 129 :-
Trosa- 99:-

Topp- 129:-
Trosa- 99:-

Topp- 129:-
Trosa- 99:-

Topp- 129:-
Trosa- 99:-

Topp- 49:- (!)
Trosa- 49:- (! igen)
Topp- 49:-
Trosa- 49:-

Bikini nr. 1 är Missoni inspirerad i texturen och jag ÄLSKAR färgerna tillsammans med texturen.
Bikini nr. 2 har vi sett i en liknande variant fast med halterneck snören, den färgen är riktigt snygg.
Bikini nr. 3 är en lika dan bikini som nr. 2, fast i leopard mönster. Rätt snyggt faktiskt!
Bikini nr. 4 är en av mina favoriter, tänk bara denna i en bandeau modell! Rikigt snyggt med toffsarna och färgerna!
Bikini nr. 5 är fin i modellen, den har funnits i gult också, men värkar vara slut på överdelen, Den kanske finns i gult i butik? Fördelen med modellen är att dy inte blir helt vit i en bred rand när du har en trekants topp, det blir fotfarande en "V bränna".
Bikini nr. 6 är stentuff med dragkjedjan och den oranga detaljen. Fint mixade färger.

Tredspaningar gillar jag, och med det en ny etikett: Mer fashion åt folket!

2 kommentarer:

  1. Ida & Amanda.
    Visst är dem härliga.. hade gärna pressat i solen med en sådan.. och Ray Bans.. :)

    Puss finisar!

    SvaraRadera