söndag 15 maj 2011

Chipie

I sommras var jag på vippen till att köpa ett par, men gjorde aldrig det... I vintras på Freeport fann jag dock skorna på Scorett-outletten för 200 kronor istället för 450 kronor.
Färgen jag har är rosa, det fanns bara den, en mörkare turkos och chock-lila.

Färgen på mina skor.

Blå-fantast som jag blivit så hade jag ju valt blåa, om det var nu jag köpte dem.

Fina!

STORT + i kanten för den himmelska doften! Anledningen till varför dessa åker på om jag måste sätta på mig skor om jag är ny duschad och fräsh, och inte vill ha sunkiga fötter det första... :) Superb om man vill ha heltäckande skor pga. myggen men slippa snörning.... skosnören följer ju med, förresten, så det kan man ju välja om man vill ha. jag ska nog ta det på mina nu... :)

Lånade bilder!

2 kommentarer:

  1. snygga skor !! ¨

    Vet skriver tråkiga kommentarer men jag lova dig att jag skulle kommentera mkt och då gö ja det hihi :P :)

    SvaraRadera
  2. Jag har skömpt ett par ballerina chippies också. Jätte snygga tycker jag och luktar lika gott!!!!

    SvaraRadera