lördag 14 maj 2011

Aktivering--- 0% slutfört...

Jag ska till poolen och "aktivera" min bränna ;)

Lite brun får man ju vara, även om det finns folk i Sverige ibland undrar varför jag inte är brunare än jag är, bor i Indien gör hon ju! Men jag går på en skola med långa dagar, mycket läxor och ganska bra shopping i stan, och dessutom nästan tröttnar på solen, då ligger man inte vid poolen jämt!

Men färg har jag, oroa er inte (haha), för jag går i solen varje dag. Och fräknarna tappar jag aldrig, inte ens i Sverige ;)

Ha det bra än så länge, jag hoppas att ni också kan ligga och sola lite idag! ♥

4 kommentarer:

  1. Fuskigt att du kan sola varje dag hih :D Har är det bara moln typ , ja vill också ha lite färg.. :)


    kram till finis <3 :)

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt med solandet! Det är inte nyttigt och i Indien blir man solbränd också i skuggan.

    SvaraRadera
  3. hej, kan du kolla min och ebbas nya blogg skriv vad du tkr. va bered på att hjälpa oss.

    SvaraRadera
  4. Ida. Fast det är just det jag inte kan! Jag har inte tid med det, bara någon gång på helgerna... hehe

    Farmor. Oroa dig inte... Solkräm heter det.

    Ebbisar. Wihooo! äntligen en härlig blogg från er.. senast i fredags tänkte jag att "nu gör jag en blogg till Ebba L, jag vill att hon ska blogga" och så blir det två ebbor som bloggar, can't be better! :D Puss!

    SvaraRadera