måndag 9 maj 2011

U-cut


Hårklipp och slingning! Nice :) Bilder får komma upp imorgon.

Efteråt åkte jag och mamma till en optiker, och dom hade också bara Ray Ban'sen i rött! Men han hade en hel sida i en pärm med modellen och han kunde beställa åt mig! Valde exakt den jag skulle ha. Jag undrade hur lång tid det skulle ta, men slutade oroa mig när han sa Onsdag kväll! han sa att ha ringer om dem kommer tidigare, och tror ni han ringde mamma redan idag?! Wiho! Chauffören hämtar dem imorgon, så dom väntar på mig när jag kommer hem! ♥

jag har bestämt mig för att skriva mer om mode i bloggen. Fattar inte varför jag inte gör det?! Jag sitter ju på Internet shopping sidor i timmar, och bloggar värre än så! Det ska bli kul att skriva om.

En grej till... Jag är ganska håröm, och när någon drar i mitt hår eller så så gör det ont. Men något som är helt sjukt är att jag blir fly förbannad på vad jag än tänker på när det gör ont! Igår när min frisör masserade/shamponerade mitt hår, så kände jag mig så arg så jag nästan började gråta! Tårarna kom, men jag hindrade dom från att rinna som tur var! Haha, helstört xD

Puss fina!

Ps. Jag har pluggat i en hel timme utan distraktioner ikväll! Mycket stolt Nora skriver ;)

3 kommentarer:

  1. Vilken service ni har i Bangalore! Anders fick sina glasögon på två dagar (synundersökning, utprovning och tillverkning). Här i Sverige tar det minst två veckor.
    Ser fram emot dina modebloggar.

    SvaraRadera
  2. Det är precis samma med mig! Blir JÄTTEarg när jag får ont i hårbottnen... freaky, ahaha. puss

    SvaraRadera
  3. Farmor.
    Visst är det käckt =)

    Tyra. (♥)
    Varför är det så? Jag blir arg på vad som helst då, typ varför inte katter är rosa! Nej då men det är skumt...

    SvaraRadera