söndag 8 maj 2011

Vet ni vad jag har köpt?

En sjal/scarf från Alexander McQueen! Men oroa er inte, jag betalade inte 1500 kronor för den, utan hittade en ny på Tradera! Jag tror inte heller att det är fejk, för den levereras med alla lapparna kvar, som även visades på bilden. Jag har inte fått den ännu, men pappa åker ju till Sverige senare i Maj och får plocka upp den!

I torsdags satt jag i två timmar och bevakade (läs: slösade tid på) samma sjal, och lade ett bud på den när det var 14 minuter kvar. Någon bjöd över efter två minuter, men jag gav mig inte. Det slutade iallafall med att jag blev överbjuden I SISTA SEKUNDEN! Skit störigt...

Men mamma hittade en med t.o.m. bättre beskrivning och billigare frakt och pris :) Och jag vann den! För 59 riksdaler och 15 spänn i frakt (som mamma betalar) så blev den min!

Den levereras hos moster eller morfar i veckan hoppas jag... :)

Det är en sådan här:
Fast utan fransarna!

Kommer den inte passa fint till mina svarta Ray Ban Wayferers (som för övrigt hade tagit slut i min färg mellan måndag och fredag)? Den finns i vit också, men jag kände mer för en svart. Jag har inte varit något fan av döskallar innan, men denna tycker jag riktigt om!

Jag är mycket nöjd :) Vad tycker ni om den?


PS. Jag har en till saftig sak att visa er sedan.....

2 kommentarer:

  1. den va såååååhäääääääär snygg

    SvaraRadera
  2. Amanda.
    Jag vet! ;) hehe... du kan få låna den lite i sommar om du vill... :)

    SvaraRadera