torsdag 14 april 2011

Yttligare några timmar borta

Innan plågades jag av att tänka i skolan "1 timma kvar tills vi är hemma" eller "nu är det lunch, alltså bara två lektioner kvar" etc. Jag har slutat med detta och dagarna bara försvinner! Varje gång klockan ringer 15:45 blir jag lite förvånad... :) Positivt!

Matteläxan är klar, nu ska jag fixa lite NO (tror att det är ungefär som science?) och sedan plugga lite inför provet imorgon. Jag älskar att få saker och ting färdiga, så som läxor, men att plugga är inte min starkaste sida! Det tar ju en sån tid... :( Men jag ska försöka satsa lite mer på betygen nu (det gjorde jag innan också förståss), jag vill kunna gå ut sexan med bra slutbetyg :)

Hoppas att det blir en skön film här hemma ikväll, igår blev det Hangover! Den ÄR ju bara för rolig! Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar