lördag 9 april 2011

En pooldag!

Idag efter frukosten gick vi till poolen, så skönt! Jag badade ganska mycket, det var jättekul! Det är ganska så väldigt varmt här nu, ca. 35 grader celcius idag.. Jag fick väl inte överdrivet mycket färg, men tillräckligt för en liten rand :) Jag invigde ju min Desigual bikini i Indien, jag har ju redan badat i den i Malaysia. Det var ju inte ens någon idé att byta till torra badkläder, man var ju inte ens torr när man gick ner igen i poolen! :) Jag gillar sådana dagar.

Men den är ju inte slut- Snart ska vi till A på 40års fest. Och våra gäster, familjen F, var också väldigt välkomna :) Kul för dom att få ett "just" av vilka vi umgås med :D

Snart ska jag göra i ordning mig, jag har fått jättemycket fint av Fam. F!!! :D Jag visar sen, i samband med mina födelsedags presenter och shopping från KL :)

LÖRdags* kram!

*eller LATdag. man kanske kan säga vilket som? ;)

1 kommentar: