fredag 29 april 2011

Catherine and William

Grattis Catherine "Kate" Middleton och Prins William! Jag önskar er all lycka!

Bröllopet var fantastiskt, jag blir avundsjuk på Kates underbara utseende, hennes vackra ansikte och den fina brudklänningen! Så graciös och söt. Men Kates syster, brudtärnan, var ju också slående vacker i en sådan slank klänning, som var, tycker jag, nästan lika fin som Kates... Men den var ju så klart bäst, brudklänningen!

Men jag må faktiskt säga, att även om detta var kanske lite större, så var nog Kronprinsessan Victorias bröllop något mysigare! Vädret med, solen sken väldigt sparsamt i London... Nåja.

UNDERBART!
Ah.. Bara se på kreationen!
Men SER ni hur vacker hon är?
Aaw, vad lyckliga dem ser ut!

Det vackra, vackra brudparet. Ser ni Kates syster Pippa (Philippa) brevid dem små söta barnen? Dom ÄR så lika, Kate och Pippa ju! Lika vackra... Och Prins Harry såg också ganska söt ut idag, nästan lite generad vid vissa tillfällen!

Bröllop är fantastiska, speciellt kungliga sådana!

2 kommentarer:

  1. Tyckte nästan ocksa att prins Harry & Pippa var charmigare!!!!Ganska stelt men ack sa vacker klänning!Kram Ulle

    SvaraRadera
  2. Ulle.
    Jag håller med dig! Tur att man visste att Kate var bruden! Men någon annan skulle nog inte haft lov att bära en stor vit klänning, no stealing the spotlight! Kram

    SvaraRadera