fredag 22 april 2011

Lång fredag.

Bokstavligt.

Idag har jag varit hela dagen på ett vattenpalats, eller mer som Skara Sommarland faktiskt. Det var över mina förväntningar och jag fick lite Lisebergskänsla- Dom hade till och med en "kopia" på Flumeride (nu kommer jag inte ihåg om det stavas så). Men vi stod i kö till den i....... ca 30 minuter och den var till vår besvikelse vara ca 2 minuter. Upp och sen ner :( Det var åtta tjejer inkl. jag, och vi firade min kompis Sreyas födelsedag. Lyckat var det!

Jag är så trött att jag nästan känner mig sjuk! Det ligger en till två timmar bort, i övriga Bangalore har det faktiskt regnat i stort sett hela dagen- men vi hade bara sol!

Det är ju en bit att åka, och alla hade energi kvar att skrika och ha sig i två timmar. På Wonder La som vatten-nöjes-parken ligger är det ju högljut (Indien) och jag har lite ont i halsen över att skrika och prata högt (Jag skrek faktiskt mest i Spökkarusells saken. Usch vad läskigt, fast inte andra gången..). Och lite huvudvärk har jag.

Men den får försvinna snart, för Oskar ska sova över här. Och imorgon ska vi fira påsk med dem och en annan Svensk familj :D

HA EN TREVLIG LÅNG FREDAG!
GLAD PÅSK!!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar