lördag 23 april 2011

Tack Tyra!

För tipset om den super fantastiska tårtan!

Den var väldigt söt, som det ska vara!

Jag har velat baka denna tårtan länge, men inte velat baka den utan anledning då man behöver mycket vispgrädde (som är superdyrt här, men det är importerad arla :D), och vit choklad finns inte så den är också importerad. Det hände något med chokladen i brownie bottnen, det blev för varmt, så jag och Oskar fick springa och fixa en ny, mycket godare, Lindt 70%... :)

Alltså fick detta bli en underbar påsk-tårta!
Som jag inte har bilder på, tyvärr. Men Tyra har ju superfina.

Det har varit en väldigt bra kväll, alla på gott humör och FANTASTISK mat!!

Nu ska jag gå och lägga mig, min pappa fyller år imorgon så det blir upp ganska tidigt... :)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Vad roöigt att du bakade den! Hoppas att du hr en underbar påsk, och tack för länken! ;) puss

    SvaraRadera
  2. tyra- Det ville jag göra från dagen jag såg den men insåg att det fick bli vid ett speciellt tillfälle, pga. priset på grädden och chokladen här! Jag länkar gärna till dig, jag snor ju så mycket inspiration från dig! Puss!

    SvaraRadera