fredag 8 april 2011

Tid går fort även om man inte alltid har roligt.

Den 2:a Februari fick vi se Indien med egna ögon, för första gången. Två år senare, på samma dag, kom familjen A hit.

Den 8:e April (exakt en vecka efter min födelsedag) för exakt två år sedan, flyttade vi till Indien. Idag kom familjen F hit.

IDAG ÄR DET TVÅ ÅR SEDAN VI FLYTTADE TILL INDIEN!

Jag trodde att det skulle ta en evighet tills vi flyttade hem (vilket det ofta känns som). Men nu är vi här, 2 år senare! Jag kan inte fatta att jag har klarat mig i ett främmande land, och ska flytta hem detta året i December (till 99 procent, eller i Mars, men då blir det jobbigare med skolan). Vi har alltså 8 månader kvar, varav 2 spenderas i Sverige och ca. en månad är det ju lov. Det känns uppmuntrande, att vi snart ska flytta hem för jag saknar ganska mycket. Men massor av lärdomar i bagaget!

Det. Är. Så. Häftigt!

dagen till ära fungerar inte bild överföringen. men kika in på mammas blogg, förresten, hon har bytt färger till, på mitt initiativ, rosa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar