fredag 1 april 2011

Kuala Lumpur- Dag 2

Och även min dag! Imorse vaknade jag tre gånger och såg till min besvikelse att Erik låg kvar i sin säng 2 av 3 gånger ;) Sedan skönsång och låtsas som att "Åhh, va nyvaken jag är!", haha! Jag fick: Tre st. Paul Frank trosor- Erik & Alfred Björn Borg trosor- L, L & W Fotlänk med elefanter- Mamma & Pappa 500 kronor- Morfar & Birgit Flät-hårband- Morfar & Birgit 15o kronor på kungsmässan- Faster, Anders och Max Två Juicy Couture väskor (från china ;)- Grannarna i Shanghai :D Elsas Mode- M, H, I & E Juicy Couture halsband- M, H, I & E EN RESA TILL FRANKRIKE FÖR ATT HÄLSA PÅ AMANDA MED FAMILJ!! ♥- Familjen! Jag ska också få välja något fint av mamma och pappa, vi är ju i en shoppingstad! Jag fick en grej till med, men den kan ja inte skriva om än då Amanda ska få samma! Efter frukost åkte vi till IKEA! Födelsedagslunchen toppades med prinsessbakelser och delicatobollat och kexchoklad :D Underbart att läsa om Bohuslän som är tapetserat över en hel vägg! SMAKLIG MÅLTID står det också, samt HEJ och HEJDÅ! S edan till 'Pavillion'. Ett köpcenter med massor av dyrt men även "budget-affärer". Till min besvikelse fanns inte Juicy armbandet i guld, det fanns på ett annat köpcenter som låg precis brevid IKEA typ! Det vart ganska långt dit, men dem kanske kan skicka den till Pavillion...? Efter det, hem till hotellet för lite slöande innan vi skulle träffa våra Lindome-grannar! Vi åkte till T.G.I. FRiDAY! och åt goda burgare :) Sedan smet pappa iväg mitt framför ögonen på mig (UTAN att jag märkte..?) och sa till personalen att jag fyller år idag! Tårta, sång och skämt framfördes, dom är så snälla och generösa överallt i Asien :D Sedan gick vi till hotellet och och nu sitter jag här och skriver.... Jag är superglad för vad jag fått... Det har varit en toppendag, och ca. 40 födelsedags-hälsningar på Facebook! många "tack :)" fick jag skriva! Jag har nu firat födelsedag i 3 olika länder tror jag... Sverige 11, Indien 1 och Malaysia 1... :) Jag är rätt så trött, vaknade många gånger i morse och kunde såklrt inte somna igårkväll... haha ♥ TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLIHOPA FÖR ALLT FINT OCH ALLA HÄLSNINGAR JAG HAR FÅTT! JAG UPPSKATTAR DET VERKLIGEN! ♥♥ Massor av pussar o kramar från TONÅRINGEN i Kuala Lumpur! NOTE: Det går inte att på enter-spaces på pappas dator så på grejjorna jag fick har jag tagit varrannan i färg!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar födelsedag! jag önskar att jag hade fått vara med och fira den! :D

    SvaraRadera
  2. Tyra- Du skulle bara veta hur gärna jag velat ha dig där! Puss uppmuntrande psykolog-sötis! :D

    SvaraRadera