söndag 17 april 2011

Nora-Ray goes Ban

Igår tittade jag på Ray Ban Wayfarers men hittade inte den perfekta modellen. För fyrkantig eller för stora, och dom som passade till bredden var för "korta" i glaset... Men innan jag gick ut kom en av cheferna (tror jag) och haffade tag i mig och tog fram dessa
Ray Ban Wayfarer 2140. Lånad bild.

Dom satt perfekt och modellen var superb, men jag är inte sure about färgen.
Jag vill nog ha svarta, om kanske passar till mer, och jag har redan ett par coola jag fått av Amanda som hon köpt i frankrike, lila runt glasen med Yin-Yan (?) där det är ljuslila på dessa Ray-Bans.

Jag kopplar Wayfarers med Kenza nu, jag har likadana låga svarta Converse, och hon köpte efter några dagar lika dana shorts från ZARA som jag har ;) Ja, inte för att jag har sådana, men dom ÄR snugga!

Vad tycker ni, nu en klassiker: Hiss eller Diss? Vilken färg tycker ni? Kika in här för att se alla färgerna som finns till modellen.

Jag är jättetacksam för svar!

3 kommentarer:

  1. Jag röstar på helt svarta för då kan vi ha lika dana!XD<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ebba- Åh, jag är aaaavundsjuk på dig Ebba! Jag funderar faktiskt på svarta, mina favorites, ser inte plastiga ut och passar till allt. Jag älskar dig♥

    SvaraRadera
  3. Mina heter RayBan 2132. :)
    Kramar

    SvaraRadera