fredag 15 april 2011

WANTED

Idag var vi på Chez Marrianick's och åt crêpes/pizza. Supermysigt och gott. Det var vi, våra gäster familjen F, Ekbergarna och deras kusiner, familjen S. Och när jag tittade på Åsas systers söta barn. Då saknar jag min mammas (tvilling)systers barn. Mina fina kusiner. Nästan som systrar faktiskt, vi bor bara en mil ifrån varandra (50 meter när vi var små, då var det vår familj, morfar och Birgit brevid och kusinernas hur några meter bort), och vi träffades så ofta!

Jag älskar er, FINASTE Ebba och SÖTASTE Maja

Ebba
Felvänd bild störande nog.

Jag vill hem till Sverige nu! Och jag vill ha SOMMAR (svensk förstås, här har ju sommartiden redan börjat).

2 kommentarer:

  1. åh, jag vill också ha sommar! :D vad skönt att ha två extra systrar :) kyss

    SvaraRadera
  2. Tyra- Ja, skulle inte det sitta fint nu? Visst är det käckt? Jag som inte har några egna. Och dom får två bröder och en syster till! Kysspuss och kramhug (?!)

    SvaraRadera