torsdag 21 april 2011

Kuala Lumpur Shopping!

Nu kommer shoppingen från Kuala Lumpur!

En bikini från Desigual
Svarta låga Converse
En bikinitopp från Billabong
Shorts från ZARA
Neccesärer från Cath Kidston

Plånbok från Cath Kidston

Jag köpte även ett par springskor från Asics och ett nagellack från Chanel med mamma, men dem fotade jag inte. Och så blev det ju två bas-linnen från Forever 21, samt Ikea saker :)

Jag shoppade inte allt för mycket, men är nöjd med mina saker. Båda bikinisarna var ju på rea! :)

4 kommentarer:

  1. Gud så snygga saker du hitta :D

    // Ida <3

    SvaraRadera
  2. S.H.O.R.T.S.E.N...

    har stått i Zaras omklädningsrum på kungsmässan i en halvtimme och haft gåshud av dom där...

    haha, jag är allvarlig, mina kompisar hann tröttna på mig rejält, men zara är min nya absolut, självklara favoritaffär- som Elsa Gustavsson säger; absolut. bästa. affären. alla. kategorier. ;)

    snälla snälla snälla fina nora kan vi bli lika snygga shortsbabes i sommar?

    puss

    PS. allt du köpte var jättesnyggt! DS.

    SvaraRadera
  3. Ida- Tack, jag är jättenöjd! :D

    Tyra- (!) Du MÅSTE köpa sådana shorts! Jag BOR i mina (jaja, jag bor ju iof i ett varmt land...). Dom är så snygga att jag bara måste få dela med mig av äran att bära dem. KÖP SÅDANA OM DU VILLLL! Då har vi lika som Kenza med... haha :)
    Jag har XXS men ska köpa ett par till i sommar i XS för I LOOOOVE them!
    Det skulle vara en ära att få gå klädd som du!
    puss

    SvaraRadera
  4. haha, jag visste faktiskt inte att Kenza hade sådana :) Dom var så fantastiskt fina. Dom satt som en smäck på mig, haha. Det vore en ära att ha samma kläder som DIG! ;) Det kändes som tt dom var sånna shorts som man flyttar in i, så fantastiskt sköna! puss

    SvaraRadera