fredag 8 april 2011

Kuala Lumpur- Hem till verkligheten

Sedan kom morgonen jag inte ville veta av, mamma väckte mig och jag kröp ner några sekunder under täcket för att dämpa mitt panik-utbrott... ;)

Efter frukosten kilade pappa och jag iväg till Suria KLCC en sista gång för att köpa ett par svarta låga Converse till mig :) Kostar lite mer än i Indien med det är det värt, för vissa Converse i Indien är lite mer slarvigt gjorda (fast några är superfina dock :D). Sen har vi ju sommar året runt så jag SLITER VERKLIGEN UT mina Converse :) Jag gillar verkligen låga Converse nu, för 2 år sedan skulle jag aldrig köpa ett par sådana då jag gillar Converse märket, men nu vet ju alla ändå att det är Converse. Dessutom ser dom så sommriga ut :D Me like!

Jag har också kommit på att det absolut tråkigaste som jag vet är flygresor som är ca. 3-4 timmar! 9 timmar är helt okej, då "installerar" man ju sig mer, och en timma är bra, man lyfter och landar i princip, med 3-4 timmar är AWEFUL!

Det var deppigt att landa i Indien.. Jag är en sådan person som ältar ALLT. Typ, Åh, för en vecka sedan hade lovet precis börjat, då var jag mycket lyckligare, osv. Men, jag vet att man inte ska tänka så och skolan är ju faktiskt ganska okej.... ibland ;)

Nu tänker jag börja med mina vanliga inlägg och mycket mer uppdateringar! Jag ville såklart inte blanda ihop massa KL och vanligt... Jag hoppas att ni gillade denna lilla resedagbok, till skillnad från mina andra resor, när ni fått reda på dom en dag i förväg! Blogglust kommer och går... ;)

KRAM till mina fina bloggläsare, som var med mig på ett litet hörn under min resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar