onsdag 20 april 2011

Gäster back and back

Våra gäster , Familjen F, som varit i Goa i fyra dagar, sitter just nu och packar sina väskor för att imorgon fara hem till Schweiz igen. Känns ganska sådär, det har varit mysigt att ha sällskap i vardagen :D

Idag har jag varit i skolan,
duschat,
ätit middag,
cyklat med Oskar, Matin, Erik och Jakob.
Måste nu duscha av mig igen.


Imorgon är det sista dagen för denna vecka. För på fredag har vi påsklov, men vi är inte lediga på lördag... :( På fredagen ska jag med mina kompisar till vattenparken Wonder La och fira Sreya som fyller 11 (ett år yngre än övriga klassen). Hon önskar sig ett påskägg, så jag får fixa det med godis och annat... :) Matin lånade min sovsäck när han åkte på Leadership Camp förra veckan och som tack fick jag ett påskägg med Svenskt godis!! :D TACK!

Det bästa med påsken är nog godiset!!

Nu ska jag duscha, sen i säng. Imorgon har vi mufti day, och denna veckan har vi haft bok-vecka, när en gång under dagen kommer det in två elever och säger "Drop Everything And Read!", aka. DEAR Weak. Då ska vi inte jobba mer utan bara läsa... så imorgon ska vi klä ut oss till vår favorit bokkaraktär! Jag ska förstås vara Elsa! Med röda naglar och en snygg outfit!

Nighty Ppl!

2 kommentarer:

  1. Elsa! Ska bli kul att höra om hur dina lärare tar det:) Way to go girl! Ha en skön påsk! kram Maria i 19

    SvaraRadera
  2. Många glada påskhälsningar till dig och hela familjen.
    Kram från farmor

    SvaraRadera