onsdag 23 mars 2011

Något helt AMAZING hände mig idag!

Imorse innan jag och mamma for till läkaren kom Maria F förbi med mina födelsedagspresenter. Jag fick dom i förskott och fick öppna dom om jag ville för att sysselsätta mig...

TITTA VAD JAG FICK!!



En Bok!!! Samma bok som jag igår satt och suktade efter och undrade hur i alla världen jag skulle kunna få läsa den innan Sverige resani sommar?? Elsas Mode! TACK! ♥




OCH ETT JUICY (lovely) COUTURE HALSBAND!! AHHHHH!
Jag är så himla lycklig, tack så oerhört mycket familjen F!! Ni gjorde min dag, Maria, Henrik, och sötisarna I & E ♥ Kunde inte ha blivit bättre! PRECIS vad jag önskade mig.... hur kunde ni veta? ;)
Godnatt.... ♥

3 kommentarer:

  1. GUD SÅ FINA SAKER DU FICK !!!

    Om du gillar sofis mode kan jag tipsa dig om hennes program på kanal 5 som heter stylisterna det är typ 10 pers som tävlar om att få en plast för att jobba på sofis mode jaa typ.....
    Ja brukar kolla på det är faktiskt bra men du kanske redan vet va det är och har sett det :D :D

    Sorry att jag inte har kommenterat på länge men har inte hunnit men jag gör det så fort jag får tid :D <3

    Kramizar till fina nora // Ida

    SvaraRadera
  2. Ida- Visst är programmet bra! Jag följer det skaviskt.... Hehe. Sofi verkar vara en skön person, jag lyssnade även på hennes sommar program som va ca. 1 timma lång! Hon har varit med om mycket...

    Kram till dig med finish!
    Nora

    SvaraRadera
  3. HAHA okej
    Ja programet är jättebra :D :D

    // Ida :D

    SvaraRadera