tisdag 22 mars 2011

I am so very sick

0.2 grader feber imorse, har gått över nu med ipren i kroppen. Snorig som en tok och hemma idag igen. Gud, va tråkigt det känns.

Ikväll har PYP Indus Day, och beroende på hur jag mår avgör det om jag får följa med och fota och filma. Ska filma Erik, I & E, och även ta kort på dem och hela tillställningen :)

Mamma är iväg och köper foundation. Nej, inte till mig (fast att jag skulle behöva det sen, röd näsa!) utan till Erik! Jo, alla barnen sk aha SMINK på sig för att inte vara så blanka om nosen. Förståeligt, men barnen gillar det inte! Förra året såg jag helt hemsk ut!

Nu ska jag nog tänka ut hur jag ska ha en bikini. Fodret kommer förmodligen bestå av mammas gamla Odd Molly tröja som är missfärgar under armarna, pga. deo... :( Men bra för mig! Tyglappen som sitter i hörnet på deras kläder ska jag klippa ut och fästa på byxan... :) Även det fina bandet på tröjan ska användas till bikinin :) Det känns kul med lite framtidsprojekt.... :D

massa o-snoriga kramar på er!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Jag tar med min gamla 8 Mpix kamera... kram Maria

    SvaraRadera
  2. Maria- Så ledsen att jag inte kunde gå... Jag som fått fotouppdrag av din man! Men mamma fotar med systemkameran, H lär ju inte bli helt tokig när han kommer hem! Kram

    SvaraRadera