onsdag 23 mars 2011

Tips!

Jag är så tagen, så rörd. Denna film är en av dom bästa jag någonsin sett. Robert Pattinson (nej jag är inget Robert-freak!) och Emelie De Ravin i huvudrollerna som Tyler och Ally. Så fina är dom!

Jag rekommenderar starkt att ni ska se filmen Remember Me. Jag såg den igår när resten av familjen var på Indus Day.

Början är hemsk, men jag är svag för lite läskiga (eller ledsamma kanske) scener ;) Slutet är oändligt sorgligt, först kopplade jag ingenting, men då jag efter lite research kom fram till att tvillingtornen i USA blev terror-attakerade 11 September 2001. Tylers förmögna pappa har sitt kontor i en av byggnaderna. Bara så ni vet. Ni kommer att se datumet i filmen, sen fattar ni nog ;) Jag förstod ingenting i slutet nämligen, jag bara grät, så därför förklarade jag det för er!

Lånad Bild.

En till rolig grej är att den Svenska skådespelaren Lena Olin är med i filmen som Tylers mamma.

Se filmen! 100% äkta bäst!

Nu ska jag sätta på den igen... :D

1 kommentar:

  1. den e asbra!!
    kan du ta med den till france??
    kan vi se den igeeen!!

    KRAMISAR MANDIIS'

    SvaraRadera