söndag 13 mars 2011

Gud (som är i himlen)

att det kan vara så skönt att bara träna. sim-tränat har jag gjort idag!
jag simmade 1 KM!!!!! vilket är TUSEN meter, sen var jag inne i den lite varmare poolen och ställde mig i en ganska stark vattenstråle och fick avslappnings-muskel massage, gratis (ofc!) ;)
fick dit Oskar förresten! kul!

inatt kommer pappa hem (! & ♥), och en av dem bästa grejjorna är att han har med sig ett Wii FIT PLUS, så (mest jag & mamma förmodligen) kommer att träna mer hemma! det är bra, då man inte hinner till poolen varje dag, och jag har inte tillgång till gymmet där då jag är under 15 år.

när jag kom hem gjorde jag matteläxan och sedan fixade mamma te och rostmacka till mig :)

mina muskler värker och jag är ganska trött, jag kommer förmodligen att sova ganska gott inatt!

godnatt alla fina bloggläsare ock kommenterare (!!!) som ger mig ork att lägga up fler bilder på bloggen, samt blogga mer ansvarsfullt (mera och regelbunder, iaf i några dagar har det ju varit så...eller?! ;) och roligare!

PS. Jag får en sådan hicka när jag äter rostmacka med smör, det går ju snabbt att äta! lite spontan information

PPS. jag haar en blogg- kick just nu. förresten är detta 290:e inlägget! ska vi försöka med 310 innan min födelsedag, 1:a april?? :)

PPSS. nu är jag super trött, och snart kommer mamma på mig med att jag fortfarande bloggar/ är inne på min laptop!

heheh ♥

3 kommentarer:

  1. Gillar att läsa din blogg för du gör ofta inlägg :)

    Då tröttnar man inte :)


    KRAMIZAR Ida

    SvaraRadera
  2. Ida- Tack! Jag ska börja kommentera massor på din blogg också, men jag har bara inte kommitigång ännu ;)
    massa kramar o pussar!

    SvaraRadera
  3. :D Men känn inte att du måste bara för att jag kommenterar på din blogg :) <3 <3 <3

    Men det är ju alltid kul att få kommentarer :D

    Pussar och kramar :D <3 <3
    IDA

    SvaraRadera