söndag 20 mars 2011

Undersökning!

Nu har jag en undersökning på gång!

Som ni ser har jag en NY header, och jag vill veta vad ni tycker om den!
Ni får rösta på flera saker och på vad ni vill. Ni är helt anonyma, jag ser inte vem som har röstat på vad!

(förlåt Tyra att jag härmade dig lite!)


Rösta på, hope you like it!


PS. Amanda, skicka bara bilder till mig! Ta bara kontakt med mig via mail/facebook/skype, så ska jag hjälpa dig med en cutomized header, only for you! ♥

PPS. Också, där det står 'Du' är det riktat till MIG, Nora (Du (Nora) har haft finare!) och där det står 'Jag' menas det NI, bloggläsare alltså vad Ni känner (t.ex. jag har en finare- då menas det att du tycker att du har en finare)! Förklarade bara det för jag skulle nog ha blivit förvirrad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar