torsdag 24 mars 2011

Om jag hade haft en affär framför mig

med allting jag skulle gillat...
Då skulle jag, om jag haft så mycket pengar, köpt detta!

Ray-Ban Wayfarer
står på min önskelista efter en iPhone 4, vill ha ett par fina solglasögon (mina andra är sönder) att ha i Frankrike, här och i Sverige!

Juicy Couture
Detta är faktiskt något jag kommer att köpa i Kuala Lumpur nästa (!) vecka! Inte aberdyrt, och matchar mitt söta halsband!

Juicy Couture
Jag fyller ju faktiskt tonåring. Denna skulle vara den perfekta berlocken!

Juicy Couture
Jag tycker nog mest att denna är söt- men i mitt liv så bubblar jag ofta av glädje- eller gråt!

Juicy Couture
Man är ju perfekt och operfekt. Jag skulle älska denna. Jag vill supergärna bli modell, och finlämnad är jag så jag kommer fortfarande förhoppningsvis i sådana fall kunna trycka i mig en ljuvlig kebabpizza ibland!

Juicy Couture
Jo, då ni vet att jag är något av ett Juicy-fan (med alldeles för lite pengar för att vara det!) Så skulle denna vara fin. Ca. 500 riksdaler, inte illa... Men födelsedagspengar kommer iallafall bli något fint av!

Juicy Couture
Jag har fullkomligt snöat in på dessa strumpor! Dem kostar ca. 100 kronor styck. Springer jag på i KL så blir det nog ett köp...

Hunter
Hunters är superfina! Dock så skulle jag inte använda dom som vinterskor så mycket, snarare vår och höst dojjor :) Fick nämligen ett par übersnygga Timberlands i Norge :) Mamma har lika dana som hon köpte några år tidigare, fast jag har barnmodellen med inte lika högt skaft. Vita och fina :)

--

Ni ser då att det är mycket som jag skulle vilja ha. Men det tycker jag faktiskt är lite roligt- att få drömma och kämpa för det. Med kämpa menar jag att kanske sitta barnvakt får att tjäna lite pengar? En av dom bästa känslorna är när man köper något man velat ha länge- det bästa är att få göra sig förtjänt av det på grund av sig själv!

See ya laters alligaters, som Elsa skriver i hennes modeblogg!

1 kommentar:

  1. JätteFina saker du önskar dig :D :D


    // Ida <3

    SvaraRadera