lördag 26 mars 2011

Jag vill så mycket!

Just nu vill jag äta mer godis. Och läsa.
efter att Erik har kommit hem från hans fotboll så ska jag åka och köpa ett block. Ett randigt, men gärna med blanka sidor också. Mamma har en sådan, dom är jättebra...

Jag vill börja skriva en bok! Om mitt liv, men även blanda in lite fantasi. Min dröm är att göra den till en sådan bok jag själv gärna skulle läsa. Typ som Elsas Mode men med en yngre karaktär, tonåring typ. Dom blanka sidorna kommer jag då att göra idémoln på och klippa in bilder från tidningar etc.. Som en visionboard för boken!

Jag har inte ens startat med min visionboard ännu. Jag måste få känna det klia i fingrarna lite först...!

Ha en trevlig lördag, nu ska jag uppfylla en "önskan", hehe, LÄSA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar