fredag 25 mars 2011

jag är lika glad som när

vi var på skidresa i Norge, Trysil.

För det är LOOOOV nu!
Efter rasten 11.05 hade vi dans, simmning och fotboll. Inget av det skulle jag vara med i på grund av min bihåleinflammation. Så jag fick åka hem 11.20 istället för 15.45! Jag är så himla glad att det är lov- jag har inte många läxor alls :) Bara en tråkig historia och en lite roligare Engelska. I Indien fattar inte lärare att man ska ta det lungt på loven. :(

så här glad är jag nu, som jag var på bilden. bara inte lika djupfrusen!
fr. vänster: Erik, Maja♥, JAG & Ebba♥

have a niiice friday people!

6 kommentarer:

  1. Skönt med lov! puss finis

    SvaraRadera
  2. Nora- Jag vet! Men jag tycker att ni ska få ha lov nu- det är du värd som jobbar på så bra!
    Pussar och kramas finishis

    SvaraRadera
  3. guud vad skönt me lov!

    nu är det sommarlov om 9 veckor!!

    wihooooo!!


    KRamis

    SvaraRadera
  4. Skönt med lov va?! <3 vi har 4 veckoer kvar innan lov :/


    Kramiz / / Ida <3 <3 <3

    SvaraRadera
  5. va skönt men jag saknade dig i trysil du får allt komma hem nu jag är trött på att du bor i indien!!!!!!!!!! <3 <3 puss från den till höger! <3 <3 älskar dig!!

    SvaraRadera
  6. Amanda- Bara 9??? Det gick ju skujt snabbt? Kan du räkna ut hur många dagar det är tills jag kommer till Frankrike då??? ♥

    Ida- Inläggs-svar!

    Hon längst till höger- Jag kan ju inte flytta hem Ebba, då kan ni ju inte komma till Indien och hälsa på, och inte till Maldiverna heller..?
    Puss finis ♥

    SvaraRadera