tisdag 29 mars 2011

Dessa skulle jag inte tacka nej till!

Efter som att jag har rest och reser ganska mycket (Dubai, Singapore, Maldiverna, Malaysia, Frankrike INDIEN- SVERIGE! etc.) Så skulle jag vilja ha ett Pass-Fodral att stoppa mitt tråkiga pass i...

Dessa kommer från Cath Kidston. Dem kostar ca. 70 kronor.

MEN! denna är ju ABSOLUTA favoriten! Dock finns den inte i några affärer, men Chloé Schuterman hade köpt en ännu finare i Shanghai med stenar på... MÅSTE HA! Denna kostar ca. 185 kronor (bara för att vara Juicy!)

Jag. Vill. Ha!

3 kommentarer:

  1. Jag shoppade Cath Kidston neccessärer till E o I i KL Chinatown....Kram fr regnigt o kallt Vietnam, Maria

    SvaraRadera
  2. Maria- Okej, då vet jag :) Hur har ni det i Vietnam? Åkte ni för shopping eller bara för att se staden? Kram!

    SvaraRadera