onsdag 23 mars 2011

Remember this:

"So perfectly acted,
so brilliantly directed, this movie,
will become a part of you"
-Mark Allen, CBS-CW

I totally agree! Jag kan inte sluta tänka på filmen, och speciellt inte kärleken mellan Tyler och hans lillasyster, samt hans sorg för hans döde bror Michael. Hur ledsna alla blir efter slutet är så rörande, jag blir helt till mig! Jag är nästan som besatt, lite jobbigt... Jag tänker på hur alla måste ha känt... Och det får mig att bli så ledsen själv! Haha. Samtidigt är det bara en film och det har inte hänt på riktigt. Men stackars pappan, systern och Ally.

Jag avslöjar inte mer.... :)

Även om den är sorglig så är den rolig och fantastiskt directed! SEEE DEN!
Jag har nästan blivit ett Pattinson fan, och kanske lite de Ravin också? ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar