lördag 12 mars 2011

billigt värre och billigt bättre

Shopping med mamma blev det idag. Två tyger till mig då jag ska få sy upp två stycken! Jag valde ett orange/rosa som skimrar i det motsatta, och ett vitt :) Det vita ska få bli en greta-modell, och det andra vet jag inte... Vi shoppade också 6 rullar med sytråd, 4 meter resårband, 10 tryckknappar/ pushbuttons och 52 söta knappar i fina färger, för hela 24 kronor!
Mitt fynd idag blev en Odd Molly blus för 102 kronor :) bild på den i ett inlägg imorgon!
kram

3 kommentarer:

  1. Kul att shoppa :D :D

    Är Odd Molly så biligt i Indien ??



    kRaMiZaR Ida :)

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt att få en klänning uppsydd bara för DIG. då kan man ju vara säker på att den sitter perfekt! Kram

    SvaraRadera
  3. Ida- Svarar i ett inlägg snarast!

    Tyra- Ja, visst är det! Såg du att jag visade upp en Greta klänning för ett tag sen? Mitt vita tyg ska få bli en sådan, men det andra??... några förslag?

    kram tjejer! You go guys!

    SvaraRadera