lördag 26 mars 2011

nu fattas bara bokstäverna

Materialet är köpt. Fanns inget bra block, men jag köpte en bunt linjerat papper och två "clipfolders" att fästa bunten i. Fanns bara två enfärgade, en grå och en svart men den svarta var abersmutsig så jag köpte den gråa. För att liva upp det hela fick det bli en rosa med Snövit på också...^^ Post-its, stora och små inhandlades också. Kostade mer än båda clipfodresarna tillsammans! 10kr, men kan man stå emot sådant när det är små söta glassar och kakor på? ♥

Jag ska nog försöka lägga upp en plan nu... Detta kommer kanske att gå åt skogen, men mina fingrar kliar och jag vill stilla dom... ;)

Pussis blogreaders!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag fattr inte vad det är du ska göra :S blir så himla nyfiken! Kram

    SvaraRadera
  2. Tyra- Haha, jag ska försöka skriva en bok! Detta kommer nog inte gå bra... Men jag följer dina råd med att lägga undan texten ett tag! Jag har ju så mycker jag vill få ur mig!

    Kram

    SvaraRadera