tisdag 29 mars 2011

wet of sweat

and out of stock in energy!

Erik ville ut och springa- lättare sagt än gjort. Har inte sprungit på säkert 2 år. Förvånansvärt nog sprang vi 2.34 km, kändes som mycket kortare!

"Är jag röd i ansiktet?" frågade jag mamma, "nej, det är inte så farligt..?" svarade hon. jag kan säga att efter en kvart var jag tomatis, undrar hur det var när vi precis kom hem...?

NOTERA: Det är just nu 32 grader och klockan är 21.00!!!

efter ett tag satte jag igång Wii Fit Plus också, spelade i ca.... 15-30 minuter?

nu ska jag nog gå och göra färdigt min histora-läxa en gång för alla! engelskan är färdig, men den var ganska lätt...

nighty!

PS. över 10,000 unika besökare!

1 kommentar:

  1. OJJJ KL 21:00 OCH DET ÄR 32 GRADER ! ;)
    SITTER Å LYSSNAR PÅ SELENA GOMEZ SÅ FORT JAG HÖR HENNE TÄNKER JAG PÅ DEJ .. :) VET INTE VF RIKTIGT HAHAH :D :D

    KRAM IDA

    SvaraRadera