tisdag 8 mars 2011

resultat av loveyummies*




dåliga bilder, jag vet, men vem orkar ta snygga bilder efter klockan 9 på kvällen... ;)
Eftersom att jag inte orkar skriva ner hela långa recepet, så ska ni få länken,
HÄR hittar ni det. Kakan blev supergod, med topping och allt, :D vi (oskar hjälpte till som vanligt) LYCKADES faktiskt! dock kan ni ha kakan lite mindre än 15 minuter, ca 13-14? Beror lite på ungnen/mokrovågs ungfuntion... stoppa ner en liten sticka och kolla om den värkar färdig, kom ihåg att kärleksmums ska vara ganska mjuka :)


Oj, vad mycket jag inte orkade nu.
fast jag blir så himla trött efter skolan varje dag, och det är så varmt här nu...
godnatt kram till er!
*min snajdiga översättning av kärleksmums - loveyummies.
man säger yummie som mums på engelska.

2 kommentarer:

  1. Mmm ser jättegott ut !!! :)


    /// Ida :D

    SvaraRadera
  2. Ida- Ja, men du hade kunnat göra den minnst lika bra, jag vet nämligen att du är bra på att baka!
    massa kramisar... ♥

    SvaraRadera